Registracija   Prijava
Search  
 
Delovni čas Skrči

FITNES:
pon – pet: 600 - 2300
sob in ned: 900 -1300, 1700 - 2200

BISTRO:
pon - čet: 600 - 2400
petek: 600 - 100
sobota: 800 - 100
nedelja: 800 - 2400

KOZMETIČNI IN MASAŽNI SALON:

Po predhodnem naročilu. 

  
Kontakt Skrči

Center za zdravje in rekreacijo d.o.o.
Ipavčeva 22
3000 Celje
tel: 03 428 14 40
gsm: 040 50 20 60
topfit@siol.net

  
Anketa Skrči
  
 
Skrči

Rezerviraj si vadbo preko spleta.
Če registracija ne uspe pokliči na recepcijo, da preverijo, če imaš vpisan pravilen email.

BOD'fit camp in CROSStop FIT novo v Top-Fitu: Skrči

V novih prostoih fitnesa se odvija funkcionalna vadba po urniku in sicer dva različna programa BOD'fit camp in CROSS top FIT. Za oba programa je obvezna rezervacija na recepciji in se izvajata pod vodstvom vaditeljev in trenerjev v fitnesu.

Vsi člani pa lahko v enotni karti za fitnes, skupinsko vadbo in funkcionalno vadbo, kadar ni razpisanih terminov za vadbo pod vodstvom trenerja vadite samostojno po programu, ki je na oglasni deski.

Za vse informacije in brezplačno svetovanje si še vedno lahko rezervirate termin na tel 040 50 20 60 in z veseljem si bomo vzeli čas za vas.

Top-Fit team

  
Aktualno Skrči

Popravki na urniku skupinske vadbe - velika dvorana:  (objavljeno 30. september 2014)

Sobota: Power joga se seli iz velike v malo dvorano in sicer iz 7.30 na 8.30.

Nedelje: dodana je vadba prid'naVIT ob 17. uri.

TopFight za vse vadbe (popoldan in dopoldan) je potrebna predhodna rezervacija.

Mamice z dojenčki po novem ponedeljek in sreda od 10.15 do 11.15.

 

 

 

BOD'fitCAMP in CROSStopFIT:  (objavljeno 1. september 2014)

 Trening z osebnim pristopom. Rezerviraj si vadbo s trenerjem v skupini po urniku za samo 2.5 eura. V kolikor želite vaditi samostojno, lahko vadite po tedenskih programih, ki so objavljni v funkcionalni dvorani. 

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na recepciji.

 

Zvočna kopel, vsako zadnjo soboto v mesecu.  (objavljeno 14. januar 2013)

Na gonge, piščali, školjke,...  igra Tjaša Cepuš.

Prijavena recepciji.

 

Zdrava vadba A, B, C- licenčna vadba:  (objavljeno 25. marec 2014)

»Zdrava vadba – A, B, C«

Že dlje časa niste bili telesno aktivni?

Pripravili smo program za vas, ki ste dolgo odlašali in se bojite prvega koraka.

Zdrava vadba (A, B, C) je strokovno zasnovana postopna vadba. Po prvem testiranju posameznika uvrstimo v skupino glede na začetno stanje A, B ali C. Vsak program poteka 6 tednov, se pravi vse skupaj 18 tednov, dvakrat tedensko z licenciranim trenerjem A, B in C vadbe. Informacije na recepciji ali na telefon 03 4281440 ali GSM 040 50 20 60.

 

"BIZI FIT":  (objavljeno 21. oktober 2013)

 Želiš:
- postati ali ostati fit?
- oblikovati svoje telo?
- povečati mišični tonus?
- izgubiti kilograme?
- izboljšati fizično kondicijo?
vse to, pa ni časa, fitnes pa ni zate?

Nov program za prezaposlene in vse tiste, ki jim primanjkuje časa za vadbo: »BIZI FIT«
1x tedensko (ali po želji 2x) vadba s trenerjem v centru Top Fit, 3 - 4 x na teden pa izvedba pripravljenega programa vadbe kar doma – vsakič le 15-20 minut! Rezultati zagotovljeni!

 BODIMO POLNI ENERGIJE!!!

Kako začnem?
Prva vadba je namenjena, poleg samega trening, predvsem pogovoru o tem, kako boš trenirala doma, določitvi prostora, ki je najprimernejši in »domačih rekvizitov« ki jih boš pri treningu uporabljala.
Na teden je planirana 1 ura s trenerjem (po želji in potrebi lahko tudi več) vsaj 3-4x pa trening doma.

Če želiš program za izgubo telesne teže boš ob prvem srečanju dobila tudi smernice, ki se nanašajo na tvoje prehranjevanje. NE DOBIŠ PISANIH DIET, PRAV TAKO TUDI NE RECEPTOV!!!

Kaj za trening potrebujem?
Predvsem veliko volje in samodiscipline, ker cilj, ki si ga zastaviš je TVOJ , trener ti pokaže pot in izvaja kontrolo, TI pa si tista, ki se mora plana držati.
Od ostalih stvari pa potrebuješ za vadbo doma:
blazino oziroma armafleks, ležalko… karkoli, kar olajša in omehča izvedbo vaj, ki jih delamo na tleh (leže na hrbtu ali trebuhu, na kolenih, na komolcih…);

Opis za " kako zgleda trening":

trening s trenerjem: ogrevanje nekje 5-7 minut, prelet(prikaz in poizkus vseh vaj, ki se bodo naredile med treningom, izvedba intervalnega treninga/ali treninga na ponovitve in na čas, beleženje med treningom. Po treningu predstavitev programa "za domov" (vaje predelamo skupaj), streching.
 

Trening s trenerjem v mali dvoranije vsak ponedeljek ob 18,30. Rezervacije na recepciji.

 

  
Skrči
     
 Možnost najema športne dvorane  Darila za zvestobo  Fitnes
  
Text/HTML Skrči
  
 
  Copyright Top-fit 2008
Pogoji uporabe  Izjava o zasebnosti