Skupinska vadba


temelji predvsem na vajah z lastno težo,vključuje pa tudi vadbo z raznimi pripomočki.Gre za izjemno raznoliko vadbo in se najbolj približa naravnemu ter uporabnemu gibanju človeka. Vadba je primerna za vsakogar in ne zahteva predznanja. Pozitivni učinki funkcionalne vadbe so poleg izgube odvečnih kilogramov, izboljšanje moči, eksplozivnosti in hitrosti ter boljša psihična moč, s katero lažje premagujemo stres. BOD'FIT CAMP je funkcionalna vadba za vsakogar, kjer sta začetek in konec vadbe omejena na točno določeno uro. Vadba traja 45-60 minut. Vadeči vadijo na krožni način. Število vadečih je omejeno. Vedno je prisoten trener. Manjša možnost individualizacije. CROSS TOP FIT je funkcionalna vadba za vsakogar, kjer začetek in konec vadbe nista časovno omejena. Vendar pa mora vadeči priti na vadbo v določenih večurnih terminih. Vadeči vadijo na več načinov. Števila vadečih ni omejeno. Vedno je prisoten trener. Večja možnost individualizacije.
je tradicionalni aerobni trening, ki ga sestavljajo enostavni plesni elementi. Ura se zaključi z vajami krepitve trebuha, nog in zadnjice (TNZ) ter sproščanjem.
prevozili boste nekaj kilometrov različnih “terenov” ter nadzorovali intenzivnost vašega treninga s pomočjo gumba za upor ter hitrostjo vrtenja pedal. Ker lahko nadziramo intenzivnost vadbe, se le-te lahko udeleži vsak, ne glede na telesno pripravljenost. Vaditi je priporočljivo 2-3x tedensko, da izboljšamo fzično pripravljenost, izgubimo odvečno maščobo ter povečamo moč. Za vadbo potrebujemo brisačo, pijačo, čiste športne copate in udobna oblačila. Kolesarska oprema (hlače, majica in čevlji) je priporočljiva, ni pa obvezna
je najbolj intenzivna ura, kar jih je možno doživeti in vključuje elemente intenzivne aerobne vadbe, ki se kombinirajo z vajami za mišično moč ter stabilizacijo telesa. Je koreografsko enostavna in športno oblikovana vadba z izjemno visoko porabo kalorij. Vadba polna izzivov dvigne skupino in posameznika do stanja, ko so sposobni razširiti meje telesnih sposobnosti. Pri tem se poveča kapaciteta srčno žilnega sistema, kar omogoča izboljšanje splošne vzdržljivosti in telesne moči.
je zabaven, preprost in učinkovit trening celega telesa, s katerim povečujemo vzdržljivostno moč in oblikujemo moč in oblikujemo telo. Vadi se ob glasbi po enostavni koreografiji, ki se izmenuje vsake tri mesece. Treniramo s pomočjo droga, na katerega dodajamo različno težke uteži in tako sami določamo želeno intenzivnost vadbe.
Visoko Intenzivni Intervalni Trening.
Kratki vendar intezivno zahtevni treningi, ki kombinirajo dvigovanje uteži in pliometrijo, katerih posledica je popolni trening telesa. Močno izboljšajo aerobno kapaciteto, moč, mišično vzdržljivost, pospešijo metabolizem in povečajo eksplozivnost.
je aerobna vadba, v kateri se združijo latino ritmi, potenje in užitek!
je namenjena vsem, ki želijo ob glasbi z zmernim tempom izboljšati splošno telesno sposobnost (telesno kondicijo, moč, gibljivost, ravnotežje in koordinacijo gibov). Primerna je za vse, ki se srečujejo z osteoporozo oziroma imajo težave s hrbtenico in bi jim dobra telesna pripravljenost olajšala opravljanje vsakdanjih aktivnosti. Vadba poteka pod vodstvom izkušenih fizioterapevtk 1x tedensko.
je namenjen ženskam vseh starosti, poklicev in postav, primeren tudi za tiste, ki sicer niso fzično aktivne. Krepi odpornost telesa in še posebno dobro vpliva na rodila ter trebušne organe.
je v osnovi starodavna kitajska borilna veščina, ki temelji na počasnem in natančnem izvajanju prefinjenih gibov telesa, katerih namen je krepitev notranje energije telesa imenovane »chi«. Je mehka in neagresivna borilna veščina, katere bistvo ni fizična sila, temveč notranja moč. Njena učinkovitost ni omejena s starostjo, spolom ali močjo posameznika. Je popolna borilna veščina, v prid njene učinkovitosti govori dejstvo, da so bili člani osebne garde kitajskega cesarja. izključno mojstri Tai ji quana.
Gre za visoko intenzivno 50 minut trajajočo vadbo, ki pa jo jo mogoče z uporabo opcij različnih težavnostnih stopenj in vmesnimi premori prilagoditi vadečim, ki svojo telesno pripravljenost šele pridobivajo. Uvodni del sestavljajo različni koraki, teki in poskoki nižjih intenzivnosti. Osrednji del vadbe vključuje funkcionalna gibanja večjih in manjših mišičnih skupin, pri čemer uporabljamo lastno težo, manjše uteži, elastične trakove in drsne ploščke. Za lažjo vadbo, ob kateri se bo vaše telo dobro prepotilo in pridobilo na moči, skrbi motivacijsko usmerjena glasba, ki jo lahko gibalno spremljate ali pa vam predstavlja le spodbujajoče ozadje.
je visoko intenzivna vadba, pri kateri uporabljamo stopničko oz. step. Koreografija ni zahtevna, zato se jo da hitro osvojiti. Vsaka ura je nova, vendar je koncept ure enak. Iz tega razloga je vadba med vadečimi zelo priljubljena, saj se v njej najde prav vsak. Metodika je zastavljena tako, da se vsakič koreografijo učiš znova in jo v par minutah osvojiš. Sestavljena je tako, da se skozi celotno uro krepijo mišice celega telesa, hkrati pa s kardio intervali višamo aerobni prag. V drugem delu ure krepimo posamezne večje mišične skupine, včasih uporabljamo pri tem tudi različne rekvizite. Poseben poudarek je na mišicah trebuha, nog in zadnjice. Ob redni vadbi je rezultat zagotovljen.
je energijska vadba. Korenine qi gonga so v tradicionalni kitajski medicini, v kitajskih borilnih veščinah in v kitajski flozofji, zato v qi gongu tradicionalno vidimo vadbo za kultiviranje in uravnovešanje qija (chi) oziroma tega, kar imenujemo “notranja življenjska energija”. Najpogosteje nastopa v obliki, kjer skušamo usklajevati dihanje, gibanje, pozornost, zdravljenje in meditacijo. Tipična vadba qi gonga vključuje ritmično dihanje v kombinaciji s počasnimi stiliziranimi fluidnimi gibi, umirjenostjo uma in vizualizacijo, s katero qi vodimo skozi telo
medtem ko izvajamo gibanja z nogami in rokami, mobiliziramo hrbtenico, izboljšujemo telesno držo in vzpostavljamo povezavo med telesom in dušo. Pilates je preventivna vadba proti bolečinam v hrbtenici in osnova vsem športnim zvrstem.
je namenjen povečanja moči in oblikovanju postave. V trideset minutnem programu z različnimi vajami in metodami okrepimo trup.
poseben program za vse seniorje (starejše) vsebuje 2x tedensko vodeno skupinsko vadbo vključno z vadbo za zdravo hrbtenico in neomejeno vadbo v ftnesu. Učinki vadbe pri tej starostni skupini so neverjetni!
je fizično izvajanje asan, koncentracija na tukaj in zdaj (izjemnega pomena je poravnava telesa oz. tehnika izvajanja asan) in sproščanje telesa ter uma. Vse joge izhajajo iz tradicionalne ashtanga joge, fzično najintenzivnejše joge. Gre za povezovanje diha z gibom. V asani ostanemo le nekaj dihov, potem pa se premaknemo naprej v drugo asano. Takšna vrsta joge najmočneje deluje na telo, mu pomaga izločiti strupe s potenjem in povečuje moč ter gibljivost telesa. Je najbolj razširjena, nastala je v Ameriki, korenine pa ima v tradicionalni jogi. Na jogo je priporočljivo priti s praznim želodcem in o morebitnih telesnih poškodbah opozoriti inštruktorico, da vam pokaže ustrezne opcije asan.
je strokovno vodena vadba. Pripomore k večji gibljivosti in koordinaciji. Otroci v tem starostnem obdobju preveč sedijo - v šoli, doma, ob pisanju domače naloge, gledanju televizije, brskanju po spletu itd. ,... Kje je tek, kje so skoki, kje je plezanje? Vadba je varna, strokovno vodena in spodbuja otroke k športnemu in zdravemu načinu življenja.